Jumaat, 18 April 2014

ESP KESAYANGANKU...

[ PAGI YANG INDAH BERSAMA ESP]

Setiap pagi...saya ditemani oleh ESP

Kadang2 ESP with MILO kadang2 ESP with JUS

Boleh juga minum ESP dengan susu DUTCH LADY paling best perisa Strawberry


Untuk apa saya minum ESP ni?
======================
1. Untuk tenaga saya sepanjang hari...yelah saya ni cikgu Kat sekolah busy.Dalam kelas jarang dapat
   duduk...

2.Untuk menghilangkan jeragat dan parut2 jerawat

3. Untuk elakkan GASTRIK. Saya memang akan sakit perut kalau ambil breakfast lambat. Walaupun
    tak berapa serius saya harus atasi. Setiap hari ambli ESP untuk elak perut masuk angin.
    Alhamdulillah sejak amalkan ESP setiap pagi dah hilang gastrik.

Sebenarnya banyak lagi khasiat ESP ni.

Ibu mengandung dan ibu yang menyusu juga sesuai. Ia dapat membanyakkan dan memekatkan susu ibu Ibu mengandung yang tak sempat bersarapan blh minum ESP ni.

Jom pakat2 kita minum ESP.
[HIDUP UNTUK MEMBERI]

blink....blink..
I'm Shaklee Independent Distributor
0172273857

Tiada ulasan:

Catat Ulasan